För exakt ett år sen



Detta inlägget skrev jag för exakt ett år sedan. Så idag har jag bott här i ett helt år. Tiden har gått väldigt fort! Vilket får mig att tänka vidare på att det är ca ett år sedan livet var lite kaos, min dåvarande bästa vän mådde dåligt och jag hade precis kommit ur en depression. Kan säga att mitt liv blev så mycket bättre för ett år sedan. Hade inte kommit vidare och bara stått kvar i mitt liv hemma i flickrummet så vet jag inte hur jag hade mått eller gjort idag. Klart jag älskar min familj, men som en 23 åring kan det vara jobbigt att bo hemma, även om jag fortfarande har "hemlängtan" ibland. Men nu har jag mitt liv med min älskade Michael. Vi har påbörjat ett liv tillsammans då vi blev sambos på riktigt i september. ❤️ 

Nu ska det vikas lite tvätt och sen sängdags, ska hjälpa pappa lite på gårn imorn så ska upp i tid! 

Kommentera här: